داستان خلق برند امرتون

دسته بندی مشتریان ما

انتشار : 26 تیر 1399

دیدگاه 0

بازدید 81

داستان خلق برند امرتون

خلاصه : امرتون رو بفرمایید یک سامانه خدمات شهروندی است که با کمک آژانس روابط عمومی تایم متحول شد

آژانس روابط عمومی تایم - فضای استارت آپی امروزه خیلی به کمک روابط عمومی ها نیازمند است؛ یکی از مشتریان خوب ما خدمات شهروندی درشکه بود که می‌خواست بیشتر اسم برندش رو به گوش مخاطبانش برساند.

آنها از سال‌های قبل با نام شرکت هشت بهشت و سامانه هوشمند خدمات شهروندی 33193 کار خود را با خدمات تاکسی آنلاین شروع کرده و برند درشکه را خلق کردند. اما امروزه تعداد و نوع خدمات آنها بیشتر از یک تاکسی اینترنتی است!

تیم ما بعد از بررسی نیازهای برند درشکه به این نتیجه رسید که ابتدا باید هویت بصری برند و نام آن را تغییر بدهیم تا بتوان روی خدماتشان بیشتر حرف زد. برای همین لوگو و هویت بصری درشکه را تغییر دادیم و نام جدید و باحال " امرتون " را برای آن خلق کردیم.

امرتون به این معنی است که هر امری را مشتریان دارند ما می‌توانیم برای آنها انجام بدهیم.

 

شعار " امرتون رو بفرمایید " هم در راستای نام و هویت برند خلق شد. لوگوی جدیدی که ما برای برند امرتون طراحی کردیم، نمادی از غول چراغ جادوست و یک فرد را نشان می دهد که دست به سینه منتظر امر شما است. نام جدید امرتون، جایگزین نام درشکه شد و هویت این مشتری خوب ما تغییر پیدا کرد.

amretoon

امرتونی ها خودش را این طوری معرفی می‌کنند: 

امرتون یک سامانه خدمات شهروندی است که شما با نصب اپلیکیشن و یا تماس با شماره 33193 می‌توانید خدمات ما را دریافت کنید

ما چه خدماتی برای شما داریم ؟

شما امرتون چیه؟

ما خدمات حمل و نقل؛ نظافت، سرویس ، تعمیر وسایل کاربردی مهم در محل، مشاوره، پرستاری و چندین خدمت دیگر را با متخصصین تایید شده و با قیمت رقابتی به مشتریان عرضه می کنیم.

 

قدم مهم بعدی: با تغییر نام و هویت و داستان برند درشکه به امرتون، شروع کردیم به ایجاد ارتباط و نوشتن کمپین های روابط عمومی.

اولین کار یک کمپین در حوزه مسئولیت اجتماعی بود و ما طرح  لطفا ماسک بزنیم را کلید زدیم. به این شکل که هزار عدد ماسک تهیه و بسته بندی گردید و با لوگو و نام امرتون بین مردم توزیع شد. سپس از مخاطبان خواسته شد اگر دوست دارند اپلیکیشن امرتون را نصب کنند؛ بعد از توزیع ماسک ها، از این فرایند گزارش، عکس و فیلم تهیه شد و در روزنامه های محلی و شبکه های اجتماعی منتشر شد. این کمپین باعث شد تا به کمک روابط عمومی، نام امرتون در مناطق مورد نظر با یک حس خوب شنیده شود.

amretoon

 

این تازه شروع کار بود و بعد از اون رفتیم سراغ طراحی کمپین های شبکه های اجتماعی  و معرفی برند در رسانه های اجتماعی که گزارش این کمپین ها را به زودی روز می کنیم و اینجا منتشر خواهد شد.
 

  

 

لینک صفحه مشتری ما :

امرتون رو بفرمایید؛ 33193

برچسب :

مقالات پیشنهادی

مدیر آژانس

ارائه شده توسط : محسن رحیمی

دیدگاه های ارزشمند شما :
دیدگاه یا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید حساب کاربری خودتان رو داشته باشید.