ما که هستیم؟

زمان، زمان روابط عمومی است

مهم نیست صاحب یک کسب و کار خُرد باشید یا کلان، مدیر یک هلدینگ باشید یا یک فروشگاه کوچک، محصول یا محصولات خاصی را می‌فروشید یا در زمینه‌های مختلف خدماتی فعالیت می‌کنید و یا حتی مدیر یک کانال تلگرامی یا یک صفحه اینستاگرام هستید؛ اگر از تکنیک‌های ارتباطات و «روابط عمومی» غفلت کنید، به زودی باید منتظر از دست دادن مشتری‌ها و بازار فروش خود باشید، چرا که رقبایتان با استفاده از خدمات مختلف روابط عمومی، در حال محکم کردن جای پای خود در بازار و جذب مشتریان شما هستند و اگر دیر بجنبید، به سرعت جای شما را خواهند گرفت!

نقطه شروع رقابت در بازار امروز، پیروزی در نبرد روابط عمومی‌ها است، آژانس روابط عمومی Prtime در کنار شماست و با ارائه خدمات تخصصی به شما کمک می‌کند تا از این نبرد پیروز و سربلند خارج شوید و کسب و کارتان را در دنیای پر افت و خیز امروز، حفظ کرده و ارتقا دهید.

 

 تولید محتوا

شرکت مایکروسافت به مدیریت آقای بیل گیتس که سال‌هاست در زمینه تولید نرم‌افزارهای کامپیوتری مانند ویندوز و آفیس فعالیت ‌می‌کند، به دنیا ثابت کرد که چطور می‌شود با تولید محتوای تخصصی و درست و انتشار به موقع و مناسب آن، پرچمدار بازارهای فناوری دنیا شد و سال‌ها بر قله‌های فناوری دنیا تکیه زد. آقای بیل گیتس یک توصیه خیلی معروف به کسب و کارهای بزرگ و کوچک دارد: «محتوا پادشاه است!». برخلاف بسیاری از برندها شما تاکنون تبلیغات پر هزینه و پر سروصدا از مایکروسافت ندیده‌اید یا به خاطر ندارید. این غول دنیای فناوری اطلاعات تنها با کمک روابط عمومی و تولید محتوا توانسته این موفقیت‌های چشمگیر را به دست آورد.ما در Prtime مدعی تبدیل شما به چیزی شبیه مایکروسافت نیستیم! اما اطمینان داریم که راه پیشرفت در کسب و کارهای امروزی، استفاده درست، دائمی و به جا از ابزارها و کارکردهای روابط عمومی به ویژه تولید محتوا است. این اطمینان ماحصل تجربه بسیاری از مشاغل بزرگ و کوچک است که با به‌کارگیری درست از محتوای خلاقانه، امروزه صاحب نام و تبدیل به یک برند مطرح شده‌اند.

خدمات تولید محتوا در Prtime

*‌ تولید محتوای تخصصی و اثرگذار در وبسایت و به‌روزرسانی آن

*‌‌ تولید محتوای متنی مناسب برای تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی

*‌ تولید محتوای متنی مناسب برای رسانه‌های رسمی همچون خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، مجلات و ...

*‌ تولید انواع مختلف و جذاب مولتی مدیا (عکس، فیلم، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و ...)

*‌ تولید محتوای جذاب گرافیکی و طراحی

*‌ تولید محتوای صوتی یا پادکست

*‌ تولید شعار تبلیغاتی،‌ طراحی لوگو و هویت بصری

روابط عمومی
روابط عمومی

توزیع و انتشار محتوا

خوب، گفتیم که تولید محتوا مهم است اما وقتی یک محتوا تولید شد برای دیده شدن، اثرگذاری روی مخاطب، کشاندن مردم به سمت شما و در نتیجه فروش کالا یا خدماتتان، باید آن را در یک جایی منتشر کنید! نکته مهم همینجاست! آن چیزی که از تولید محتوا هم مهمتر است، توزیع و انتشار محتوا است که اگر در زمان مناسب یا در جای درست انتشار نیابد، نه تنها برای شما مشتری جذب نمی‌کند بلکه ممکن است باعث شود مشتریانی را که سال‌هاست با زحمت پیدا کرده‌اید، به راحتی از دست دهید و اعتبارتان یک شبه بر باد رود! برای مثال فرض کنید در زمان شیوع ویروس کرونا، یک برند مطرح که مواد ضدعفونی تولید می‌کند، شهر را از بیلبوردهای تبلیغاتی که بسیار هم جذاب هستند، پرکند و در این وضعیت از مردم بخواهد محصولات این شرکت را تهیه کنند! این کار قطعا حس بدی به بیننده این بیلبوردهای تبلیغاتی القا می‌کند، مردم و مشتریان احساس می‌کنند که این برند در حال ماهی‌گیری از آب گل‌آلود و سوءاستفاده از وضعیت مردم در یک بحران است و کم کم اعتماد خود را به این برند از دست می‌دهند.یکی از وظایف مهم دانش روابط عمومی همین است که در مواقع حساس و بحران‌ها، می‌تواند یک تهدید را به فرصت تبدیل کند و به کسب و کارها زمان و مکان درست انتشار محتوا را آموزش ‌دهد و برای مثال به شما بگوید الان بهترین جا برای انتشار فلان محتوای تولید شده، پیج اینستاگرامتان، یا یک روزنامه کثیرالانتشار و یا صفحه یک اینفلئونسر است.آژانس prtime با استفاده از ارتباطات گسترده خود با رسانه‌ها سراسری و محلی، بلاگرها و اینفلوئنسرها و با استفاده از دانش روابط عمومی، به شما بهترین زمان و مکان برای انتشار محتوایتان را می‌گوید تا کاری کنید که دیگران از شما تعریف کنند.

خدمات توزیع و انتشار محتوا در Prtime

*‌ تبلیغات اثرگذار شامل انواع تبلیغات محیطی، رسانه‌ای، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و ...

*‌ توزیع گسترده محتوای تولید شده در کلیه رسانه‌ها اعم از رسانه‌های رسمی، محلی و شبکه‌های اجتماعی

*‌ تولید و انتشار خبرنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها یا ماهنامه‌های تخصصی در حوزه کسب و کار و خدمات شما

* افزایش رتبه برند و وبسایت شما در موتورهای جست‌وجو به ویژه گوگل با استفاده از فنون انتشار محتوا و بالا رفتن کلیک سایت (سئو)

مدیریت شهرت و خوش نامی برند شخصی یا تجاری تان

در دنیای امروز بسیاری از شما در یک یا چند زمینه شغلی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و یا ورزشی با صرف زمان زیاد و کسب تجارب فراوان، به یک متخصص تبدیل شده‌اید؛ تخصصی که حاصل سال‌ها تلاش و تجربه است و حالا قصد دارید این تخصص را در اختیار دیگران قرار دهید، آن را آموزش دهید و از آن کسب درآمد کنید. احتمالا اولین سوالاتی که برایتان پیش می‌آید این سوالات است: «خوب از کجا باید شروع کنم؟ اصلا باید چیکار کنم؟ چطوری به بقیه بگم من میتونم تو این زمینه به شما کمک کنم؟ چطور خودمو معرفی کنم؟ چطور از تخصصم برای کسب درآمد استفاده کنم؟ و ...» خیالتان راحت! با استفاده از دانش روابط عمومی، پاسخ تمام این سوالات را دریافت می‌کنید.اگر هنری دارید و می‌خواهید با آن درآمد کسب کنید، اگر پیج اینستاگرام دارید و نمی‌دانید چطور با استفاده از آن برای خود مشتری پیدا کنید، اگر کسب و کاری دارید و نمی‌دانید چطور مشتری بیشتری در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید و خلاصه اگر تخصصی دارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، می‌توانید روی کمک ما در آژانس prtime حساب کنید.یادتان باشد تجربه نشان داده که استفاده از ابزارهای روابط عمومی در مقایسه با تبلیغات، بسیار کم هزینه‌تر، زودبازده‌تر و تاثیرگذارتر بوده است. روابط عمومی باعث می‌شود تا مشتریان و مخاطبان علاوه بر اینکه درباره کسب و کار و هنر و تخصص ما با یکدیگر صحبت می‌کنند، با خود ما نیز صحبت کنند! و این موضوع اهمیت ویژه‌ای برای فروش بیشتر محصول و خدمات ما دارد.Prtime آماده است با انتقال و آموزش تجربیات خود در این زمینه، به رشد کسب و کار شما کمک کند.

خدمات روابط عمومی در Prtim

*‌ ارائه خدمات مشاوره روابط عمومی با جدیدترین و موثرترین روش‌ها

*‌ ایجاد کمپین‌های روابط عمومی برای محصولات یا خدمات مختلف شما

*‌ ایجاد ردپای دیجیتال کسب و کار شما در فضای مجازی و دنیای اینترنت

*‌ برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌های خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف

*‌ برگزاری تورهای رسانه‌ای برای بازدید از محل کسب و کار، کارخانه یا تولیدی شما

*‌ ارائه مشاوره تخصصی برای مدیریت بحران‌های رسانه‌‌ای

*‌ مشاوره رسانه‌ای دیجیتال

*‌ جریان‌سازی خبری

*‌ ایجاد ارتباط دوسویه و سودمند با مخاطبان

*‌ ارزیابی و تحقیق درباره وضعیت کسب و کار شما در بازار و آنالیز وضعیت رقبایتان

* تدوین برنامه و راهبرد روابط عمومی شخصی و تجاری تان 

روابط عمومی
روابط عمومی

آموزش

اگر فکر می‌کنید در دنیایی که سرعت تغییرات در آن به شدت بالاست و بسیاری از آموخته‌های ما تغییر کرده یا اعتبار خود را از دست داده، نیازی به آموزش ندارید، کاملا در اشتباه هستید! اگر گمان می‌کنید دیگر کاملا رشد کردید و به برندی مطرح تبدیل شدید و نیازی به آموزش ندارید، کاملا در اشتباه هستید! اگر فکر می‌کنید به اندازه کافی مشتری دارید، همه چیز را می‌دانید و کامل هستید و نیازی به آموزش و پیشرفت ندارید، کاملا در اشتباه هستید! خلاصه اگر فکر می‌کنید نیاز به هیچ آموزشی ندارید، باز هم کاملا در اشتباه هستید! یادتان هست همین چند سال پیش و قبل از ظهور برندهای مختلف در صنعت تولید موبایل، یک برند خوشنام یکه‌تازی می‌کرد؟ آیا آن زمان «نوکیا» رقیبی داشت؟ بی‌توجهی به تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید، سرعت کم تغییرات و استفاده نکردن از دانش روز باعث شد این برند، پادشاهی خود را در دنیای موبایل از دست بدهد و به یادها سپرده شود. نیاز به آموزش و به روز نگه داشتن خود و کسب و کارتان مسئله‌ای توقف‌ناپذیر است، هر روز باید آموزش را در دستور کار خود قرار دهید. نیاز به آموزش امروز بیش از هر زمان دیگری برای صاحبان کسب و کارها احساس می‌شود. اگر نحوه کار با ابزارهای جدید را فرا نگیرید، بدون شک، آینده کسب و کار خود را در معرض خطر جدی قرار داده‌اید. آموزش، پیش‌نیاز هر نوع رشد در هر حوزه به ویژه در کسب و کارهای امروزی است. آموزش دیدن یک نوع سرمایه‌گذاری برای رشد شخصی و حرفه‌ای افراد به شمار می‌رود. زندگی در دنیای مدرن امروز باعث شده تا بسیاری از افراد این نیاز را در خود احساس کنند که باید آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط کاری خود را فرا بگیرند.یکی از سرفصل‌های مهم در آژانس روابط عمومی prtime آموزش‌های مختلف با استفاده از یک تیم متخصص است که می‌تواند با ارائه‌ آموزش‌های مورد نیاز شما به رشد شما و تیمتان و ارتقای جایگاهتان در بین رقبا، کمک کند.

آموزش با Prtime

*‌ آموزش مهارت‌های ارتباطی مانند فن بیان، سخنرانی در جمع، مصاحبه‌ و ...

*‌ آموزش انواع تولید محتوای متنی، گرافیکی، مولتی مدیا، پادکست و ...

*‌ ارائه پکیج‌های آموزشی تخصصی برای مدیران روابط عمومی یا تیم تولید محتوای شما

*‌ آموزش‌های تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتنیگ (فروش اینترنتی)

روابط عمومی
روابط عمومی

سه دلیلی که  پی ار تایم ما را از بقیه جدا میکنه

۱. حمایت و سابقه درخشان صاحب برند پی ار تایم یکی از زیر مجموعه های شرکت متاکو با ۲۰ سال سابقه در حوزه آی تی، آموزش و توسعه ارتباطات است.



۲. پی ار تایم شوق پیروزی دارد صاحبان، مدیران و کارمندان پی ار تایم برای موفقیت در مسیر جدید بسیار مشتاق و بی تابند.



۳. ترکیب پی ار تایم یک ترکیب برنده است تیم پی ار تایم یک تیم جوان، خلاق و با تحصیلات و تجارب مرتبط به حوزه فعالیت خود است.

اقدام کن؛ الان زمان روابط عمومی است 

تا حالا برای شما پیش اومده که به پدر یا پدربزرگتون بگید اگه اون زمان، زمین فلان جا رو نفروخته بودی یا اگه اون خونه سر کوچه رو خریده بودی، الان وضعیتمون خیلی بهتر بود؟ تا حالا شده به همسرتون بگید اگه اون زمان که دلار 8 هزار تومن بود پولامونو میدادم دلار می‌خریدم الان انقد سود کرده بودیم؟ یا شده به خودتون بگید اگه زمان کنکور فلان رشته رو انتخاب کرده بودم الان خیلی پولدارتر بودم؟ خوب ما هم الان بهتون میگیم اگه نمی‌خواید یه حسرت دیگه به حسرتای قبلیتون اضافه بشه، اگه دوست ندارید توی کسب و کارتون شکست بخورید، اگه از شکست خوردن و جا موندن از رقباتون می‌ترسید، الان وقت استفاده از روابط عمومیه، اگه نمی‌خواید دو سال دیگه حسرت الان رو بخورید، پس از دانش روابط عمومی استفاده کنید چون زمان، زمان روابط عمومی است...

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم

زمان، زمان روابط عمومی است

خدمات ما

مکمل پرقدرت روابط عمومی شما

ارائه محصولات آموزشی

برگذاری دورهای آموزشی

ثبت نام آنلاین

مشاوره

تیم ما

ما را بهتر بشناسید

سوالات احتمالی شما

  • چگونه در پی‌آر‌تایم عضو شوم؟

    شما از طریق صفحات مربوط به ورود و ثبت نام می توانید در سایت عضو شوید، لازم بذکر است شما می توانید از طریق حساب کاربری جیمیل خود نیز عملیات ثبت نام را انجام دهید.چنانچه بصورت معمول اقدام به ثبت نام می کنید، یک ایمیل جهت فعالسازی حساب برایتان ارسال می‌گردد.

  • چگونه با شما قرار ملاقات بگذارم و یا نظر خود را برایتان ارسال کنم؟

    شما بعد از عضویت می توانید وارد پنل کاربری خود (در منو سایت) شوید و از طریق ایجاد پیام و مشخص نمودن موضوع پیام اقدام به ارسال آن نمایید تا همکاران با شما تماس بگیرند.

  • آیا از طریق اعتبار حساب کاربری خود می‌توانم محصولی را خریداری کنم؟

    همه محصولات بجز دوره ها را می توانید از طریق اعتبار موجود و لازم در حساب کاربری‌تان خریداری کنید بجز در مواردی که محصول در شرایط خاص از طریق اعتبار قابل پرداخت نباشد. در صورتی که اقدام به خرید از طریق کارت های عضو شتاب نمایید، پس از هر خرید اعتبار هدیه محصول مربوطه را نیز دریافت خواهید کرد.

  • بعد از ثبت نام در یک دوره چگونه کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرم؟

    شما بعد از ثبت نام در یک دوره به حساب کاربری خود منتقل خواهید شد و از طریق دوره های من می توانید اقدام به مشاهده و پرینت اطلاعات کنید.